Grand Hotel!


Ikväll är det 120 årsjubileum för OF och vi ska uppträda i den vackra vinterträdgården på kvällen! Jag som inte brukar vara nervös känner ett helt gäng med fjärilar i magen. Vi hade ett genrep förra veckan då uppträdde på körpuben, men nu är det ju på riktigt. Ska bli galet kul ikväll och jag är taggad som få.

För övrigt har jag valt att inte ens öpnna persiennerna idag. Gläntade lite på dem imorse och märkte att det inte blev nån skillnad i ljus så nu lever jag i glad förnekelse. Jag glider runt i morgonrock och lyssnar på ljuv musik. Har upptäckt en liten pärla som jag inte känner att jag kan gå och hålla på. Har nog inte fattat hur bra hon är förrän nu, eller så passar hon bara humöret för tillfället. Självutnämnd musikambassadör som jag är rekommenderar jag er att lyssna på Veronica Maggio. Speciellt låtarna "Månskensregn" och "Gammal sång".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0