Mr Skull


Jag har nåt som inte du har jag har ett människohuvud, det har inte du..tralalalalala..

Imorgon har jag en tenta i kursen "Halsen & Huvudets deskriptiva och topografiska anatomi. Jag chansar på att ungefär noll kursare har tillgång till samma studiematerial som jag just nu. Medan de sitter och tragglar in alla kraniets ben, öppningar och kanaler utifrån en anatomiatlas sitter jag och fingrar på ett kranium som faktiskt suttit på en livs levande människa. Hur sjukt är inte det?! Behövde inte ens styckmörda någon för att få tag på den.

Hur frestande det än är att sitta och rita och skriva på den ska jag försöka låta bli. Den är ju faktiskt lånad... >=)

image47

Kommentarer
Postat av: Anonym

You're welcome ;)

2008-05-04 @ 23:15:10
URL: http://bartholomeus.blogg.se
Postat av: Fanny

i know that guy! eller vad som är kvar av honom i alla fall, det vill säga skallen

2008-05-13 @ 02:17:25
URL: http://faran.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0