Backstreets back..nedräkningen har börjat

Om exakt en vecka kommer jag och några tusen andra 80-talister befinna oss i Globen för att förenas i en nostalgitripp. Eller det är vad jag tror i alla fall för vem kan annars bäst minnas de glada dagarna på 90-talet då man vrålade "You're the one for me, you're my ecstasy
you're the one I need" i monsterhiten "Get down" och inte hade någon som helst aning om vad ecstasy va för nåt.

Då man tyckte att stora mönstrade t-shirtar med matchande korta enfärgade tights var det snyggaste man kunde ha på sig och då mina löjligt överdimensionerade rosa glasögon skulle gjort vilken fashionista som helst galen av avundsjuka idag.

Då man dansade tryckare till My heart will go on, lekte me Tamagotchis på rasten och jag ALLTID fick vara utklädd till Scary Spice pga av mitt lockiga hår trots att jag själv tyckte hon var lite läskig och säkert hellre hade vart Sporty Spice så jag kunde få hjula och volta fritt.  

MEN, det finns ett litet minus i nästa veckas konsert och det är saknaden av en viss bandmedlem. Medan alla andra tjejer trånade efter Nick med den otroligt heta utväxten, den pubertala sångstämman lika säker som pendeltågets tidtabell och de fula grimaserna var Kevin med sin starka, säkra pipa och heta manliga ustrålning min favorit. Haha..okej, jag var typ 10 så jag tror inte direkt att jag såg hans sexiga manlighet då, men han var ialla fall bäst och nu är han inte med längre! Det ska bli intressant att se hur de 4 kvarvarande veteranerna klarar av showen. Kanske sitter de fint på fyra höga stolar för att slippa dra på sig nå sträckningar och frakturer vid minsta försök till att upprepa tidigare års scenkoreografi. Hur som helst ska det bli grymt kul, speciellt med tanke på att jag har en dugga i fysiologi dagen efter. Så jag skriver som man hade gjort då:

                                                      I hjärta Kevin forever!!!

image46

Kommentarer
Postat av: Anonym

4-evahhh! Ska bli kul å gå :)

2008-04-08 @ 00:04:10
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0