Inte så kaxig längre..



Om det finns någon plats i Guiness rekordbok för sämsta kock så är jag en het kandidat. Tror jag om möjligt gjorde världens äckligaste smoothie imorse. Morgonpigg som jag var studsade jag upp o bestämde mig för att här skulle inte käkas gröt o mackor. Jag skulle minsann vara innovativ från den stund jag klev upp. Jag grabbade tag i handmixern och slängde i varenda frukt som vågade befinna sig i min närhet. Sen fick jag en snilleblixt och tänkte att jag nog skulle ta o göra den ett snäpp nyttigare så jag öste ner havregryn i denna färgglada sörja.

Slutresultat: jag har en noga välplanerad o beprövad tid för morgonrutinerna och det här kulinariska experimentet tog all min tid och jag blev inte ens mätt o belåten. Men hey, om ni känner för att testa det här så meddela mig gärna om er variant blir drickbar =D

Kommentarer
Postat av: Henrik

Hehehe.. jag tycker fortfarande att det är sjukt att den kunde bli äcklig. Liksom, frukt blandad med massa annan frukt och yoghurt måste ju bli gott och det kan ju inte bli sååå äckligt om man häller i lite havregryn...? Vad gör du? kram

2007-09-09 @ 01:56:52
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0