Elli aka Nåldyna

Igår fick jag ta två vaccinationssprutor...mindre kul...idag har jag ätit pannkakor med glass och drottningsylt...mer kul. Tydligen skulle den ena sprutan tas så ytligt som möjligt, men då skulle det också göra mest ont...hon fick in en fullträff (sa hon)...kul för henne, inte så roligt för mig.

Jag frågade om jag kunde träna som vanligt på kvällen och hon sa att jag skulle undvika att använda armen, men annars gick det bra. Boxercise utan arm? det kunde bli intressant...jag lydde (löd?) inte..idag får jag betala priset..hon visste nog vad hon pratade om trots allt...

Men det här är inte slutet, ytterligare nålstick väntar...nån som vill hålla handen?

Kommentarer
Postat av: Buddah

Du får ju se de som att skaffa license på att pilla med nålar i munnen på folk, förstå hur mycke du kan ge igen på folk när du e klar? ;P

2007-10-03 @ 16:20:29
URL: http://buddahs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0