Djävulen i förklädnad...

Skrev om en traumatisk vaccinationsprute-upplevelse i ett tidigare inlägg och här kommer fortsättningen. Tydligen räckte det inte med en spruta utan man ska ta 3 sammanlagt !!! Förra gången var åtminstone den som skulle sticka hål i mig snäll, men kvinnan som jag gick till häromdagen måste haft en riktigt dålig dag för hon gick loss på min arm utan någon som helst förvarning. Slängde ur sig en order om att jag skulle ta av mig kläderna (verkade väl lite onödigt med tanke på att bara armen behöver blottas) sen formligen högg hon in sprutan i armen på mig efter att ha sagt ett inte så lugnande : ta ett djupt andetag och slappna av så gör det inte lika ont.....hon såg ut att vara tagen från Stepford wives och läskigast var nog hennes leende..ett sånt där som inte riktigt når upp till ögonen och ser mer djävulskt ut än snällt och medlidande...hann inte ta nåt djupt andetag, blev mer ett andlöst " hah ", men jag vägrade visa att det gjorde ont...haha..som om det skulle ge henne nån slags tillfredställelse...I'm wicked I know... 

image27

image28
 eller kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0