Dagens snilleblixt " Undra om det finns en trappa som går upp också? "

På väg nerför trappan ut från en Wedinsbutik börjar snillet (jag) fundera på om affären har en trappa som leder upp till butiken också. Jag menar för de som vill vara lite hurtiga och ta till vara på vardagsmotionen. Tanken slår mig eftersom vi tagit rulltrappa upp, men inser i samma sekund som jag går nerför trappan att den ligger placerad två meter från ovanämnda rullis. Men det var för sent och kommentaren var redan kläckt. * tar på sig dumstruten och inrättar sig i ett hörn*

Dagens kunskap " en trappa som leder ner kan även användas för att gå upp för"

det är sant...man blir verkligen visare med åren....


Kommentarer
Postat av: Bartholomeus

Heheheee :D

2007-05-11 @ 02:17:52
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0