Sub-ragging is tha new shit

så, min fråga efter nedanstående historia. Är tunnelbaneragg den nya flugan?! Hur många gånger har man inte i smyg stått och spanat in någon när man åker buss, tåg eller liknande? och liksom tänkt " tänk om jag skulle gå fram och börja snacka"? speciellt de gånger man får ögonkontakt och sen fortsätter kolla på varandra tills den ena eller andra kliver av och ens fantasibubbla spricker och man vaknar till ur sina dagdrömmar..

har ni tänkt på hur mycket folk anstränger sig för att verka upptagna när man åker på morgonen och eftermiddagen. Folk vet inte vad de ska göra av sig själv så alla står och fipplar med mobiler, tidningar, böcker eller låtsas leta efter saker i fickorna...eller ännu värre...läser nödinstruktionerna vid dörrarna eller affischerna för hundrade gången och försöker se ut som om det är första gången :P...jag ska inte säga nåt..ibland är jag likadan..man vågar typ inte titta på folk..alla är lite människoskygga...

men det här med allt mer avancerade kameror i mobilen är ju både roligt och lite läskigt....undrar hur många gånger ni har blivit smygfotade eller filmade?

Kommentarer
Postat av: Bartholomeus

Haha! You got me on the läsa på nödsituationsinstruktionerna :P

2007-03-10 @ 02:32:50
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0