Snokjävel

Idag dog jag...nästan i alla fall. Var inte långt ifrån en hjärtattack. Vad hände? Jo, jag var ute o promenerade i god tro om att jag var den enda i gräset när jag helt plötsligt får syn på en STOR farlig svart orm som ringlade framför mina fötter...okej..det kanske bara var en liten ofarlig snok på 60 cm, men det spelar ingen roll... Jag skuttade bakåt ungefär fem meter och sen sprang jag en bit till...jag är inte INTE rädd för ormar..inte alls * skakar på huvudet * bara ta ett annat orm-möte som exempel. Var ute och cyklade med en kompis ute på hennes landställe då hon såg en orm kräla över vägen några meter framför oss. Va gjorde jag?
Jag hoppade av cykeln och började kuta åt motsatt håll! för att styra om cykeln åt andra hållet var ju inte så effektivt eller...rationellt och logiskt beteende? hell yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0