Sunday Bloody Sunday


Dagens soundtrack är U2:s " Sunday  Bloody Sunday", grymt bra låt!!

Slocknade runt två igår natt och fick några ljuvliga timmars välbehövlig sömn så nu är man rustad för dagen. Söndagar är alltid en sån där dag då man har en massa måsten och borden, borde egentligen eftersträva det motsatta. Vilodagen ska det ju vara, men tidsoptimist som man är skjuter man givetvis upp allt som ska göras till veckans sista dag :D

Har precis insett att jag är en bortskämd liten fjant, har ALDRIG behövt stryka mina kläder förut så idag ska jag ta tag i det där. Reser bort på torsdag och en hel del kläder ska packas så det är bara att sätta igång för sen bär det ju av till jobbet. Förhoppningsvis kommer rösten tillbaka snart, låter som Bruce Springsteens kvinnliga motsvarighet just nu. Kanske borde ta och spela in någon låt nu när man har den klockrena whiskeystämman!? hehe..kunderna hörde knappt vad jag sa igår så det blev en massa roliga missförstånd. Nåt måste man ju roa sig med när man är på jobbet.



Mando Diaos



Insåg just att jag kommer missa Mando Diaos spelning på Nalen nu i februari då jag är bortrest =( Egentligen gör det inte så jättemycket eftersom jag såg dem på debaser medis i oktober. Men jag hade så otroligt roligt den kvällen så man skulle ju inte ha något emot att återuppleva det igen! dom är tighta live säger jag bara, skränig rockpop från borlänge upplevs bäst på nära håll och utan öronproppar (Det där hörde ni inte från mig)..givetvis ska man skydda sina små öron. Skivan "Ode to Ochrasy" bör lyssnas på av alla, sitt inte och vänta på radiosinglarna!!


Nu ska jag skutta iväg och städa upp i mitt organiserade kaos :P

Kommentarer
Postat av: Sigge Stardust

Ooooo Elli enters the blog world! Nice! Snart kanske den är lika populär som Ebba von Sydows, se till att skriva ordentligt om vilka kändisar du träffar och vilka jeans man absolut INTE får ha den här våren, som man bara dööööööör om man har på sig!

Var det kalas igår? Jag har nog alzheimer. Hoppas ni hade trevligt iaf, kan för övrigt hälsa att Anna Book faktiskt blir uthärdlig med några drinkar i kroppen. Kram!

2007-02-04 @ 13:51:48
Postat av: Bartholomeus

Får jag följa med till Iran? Det låter så coolt med Iran. Jag tänker mig att det är som i Tusen och en natt där :D Är det det?

2007-02-04 @ 19:01:20
URL: http://bartholomeus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0